Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username/Email:
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 11
» Latest member: Izic
» Forum threads: 65
» Forum posts: 79

Full Statistics

Online Users
There are currently 4 online users.
» 0 Member(s) | 4 Guest(s)

Latest Threads
National Sales Manager - ...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
13-05-2025, 10:27 PM
» Replies: 0
» Views: 4
MICRO LAB TECHNICIAN - Br...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
13-05-2025, 10:25 PM
» Replies: 0
» Views: 3
Credit Analyst - German (...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
13-05-2025, 10:23 PM
» Replies: 0
» Views: 3
Board Executive Assistant...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
13-05-2025, 10:22 PM
» Replies: 0
» Views: 3
Operator Telesales - Selg...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
13-05-2025, 10:20 PM
» Replies: 0
» Views: 3
Global Graduate Programme...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
12-05-2025, 11:15 PM
» Replies: 0
» Views: 3
Recruiter - TP Romania - ...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
12-05-2025, 11:12 PM
» Replies: 0
» Views: 3
Expert proiectare consoli...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
12-05-2025, 11:05 PM
» Replies: 0
» Views: 3
Specialist în Energie Reg...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
12-05-2025, 11:04 PM
» Replies: 0
» Views: 3
Economist - STRABAG - bir...
Forum: Ofer un job
Last Post: Beatrice
12-05-2025, 11:01 PM
» Replies: 0
» Views: 3

 
  National Sales Manager - AGRO CS ROMANIA SRL - Brasov
Posted by: Beatrice - 13-05-2025, 10:27 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Candidatul Ideal
Cautam o persoana cu experienta in vanzari , care sa conduca si construiasca echipa de vanzari. Experienta in conducerea unei echipe de vanzare este necesara. Experienta in gradinarit nu este o necesitate. Un candidat trebuie să aibă abilități bune de comunicare, spirit de echipă, abilități de negociere, gândire strategică și analitică, entuziasm pentru vânzări, persoană deschisă și dispusă să învețe. Experienta in domeniu vanzarilor si negocierilor cu companiile multinationale din domeniu DYI si magazinelor alimentare .
Descrierea jobului

manageriaza si dezvolta echipa de vanzari
relația bună cu clienții existenți
dezvoltarea afacerii - aducerea de noi clienti
găsirea de noi oportunități
responsabil pentru indeplinirea obiectivelor si a planului de vanzari , personal si al echipei de vanzari
raportarea activitatilor in sistemul CMR
vizitarea clienților
monitorizarea competitiei
lucrează cu facturile neplătite
instruirea clientilor
implicarea activă în proiecte
semnarea contractelor, negociere
raporturi lunare - trimestriale - anuale catre forurile superioare
responsabil de echipa de vanzari
Descrierea companiei
Compania este prezenta pe piata de 20 de ani si nr. 1 în segmentul său. Suntem o companie stabilă, cu un potențial mare de creștere.

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...er/1864431

Print this item

  MICRO LAB TECHNICIAN - Brasov (Fixed term)
Posted by: Beatrice - 13-05-2025, 10:25 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Candidatul Ideal
Cerințe:

Cunoștințe de bază – tehnici de laborator (preparare soluții, gravimetrie, titrimetrie, volumetrie); Minim liceu + scoala postliceală cu profil industrie alimentară, chimie sau biologie; Bune abilități de comunicare și lucru în echipă; Persoană dinamică, atentă, rezistentă la stres și la efort fizic; Disponibilitatea de a lucra în trei schimburi și în program de tură continuă; Abilități de organizare a muncii; Spirit de inițiativă și abilități de învățare; Cunostințe medii de operare pe calculator.


Beneficii:

Servicii medicale suplimentare, asigurare medicală, de viată și invaliditate; Salariu motivant și majorări salariale periodice în funcție de performanță și competențe; Bonus de performanță după prima lună de angajare; Primă de vacanță, primă de Paște și primă de Crăciun; Ore suplimentare plătite dublu; Ore de noapte plătite cu spor de 25%; Spor de tură continuă de 18,5% aplicat la total venit brut realizat lunar; Tichete de masă în valoare de 35 lei/zi lucrată; Tichete cadou de Paște, 15 august și Crăciun; Bonusuri pentru evenimente în familie; Cotă de bere lunară.


Descrierea jobului
TEHNICIAN LABORANT MICROBIOLOGIE (12) - Perioada determinata

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Cooler, URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi.



Responsabilități:

Efectuează cu precizie și acuratețe analizele microbiologice conform instrucțiunilor de lucru; Introduce zilnic rezultate microbiologice în fișele de laborator și în sistemul informatic existent; Comunică eficient cu laboranții din cadrul compartimentului, cu Team Leader-ii, cu managerul de departament, informându-se reciproc asupra Modificărilor intervenite în programul și activitatea de producție Modificărilor intervenite în procedurile și instrucțiunile de lucru Modificărilor specificațiilor microbiologice și analitice Abaterilor de la specificațiile analizelor microbiologice efectuate la probele prelevate din întreaga fabrică; Abaterilor legate de funcționarea necorespunzătoare a aparatelor de laborator. Întreține starea de curățenie a laboratorului de microbiologie conform standardelor; Respectă prevederile politicilor de Mediu, Sănătate și Siguranță în muncă, Calitate și Siguranța Produsului, politica de Etică, normele de igienă, instrucțiunile și procedurile interne cu care a fost instruit.


Descrierea companiei
Asahi Europe & International (AEI) face parte din Asahi Group Holdings (AGH), un grup global de bere, băuturi spirtoase, băuturi răcoritoare și alimente, cu poziții de lider pe piețele din Europa și Asia-Pacific, listat la Bursa de Valori din Tokyo, Japonia. Începând cu noiembrie 2020, Asahi Europe & International Group operează 19 unități de producție în 8 țări din Europa și gestionează unele dintre cele mai bune mărci de bere din lume, inclusiv Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch și Kozel. În cadrul Asahi Group, misiunea Asahi Europe & International este de a dezvolta și gestiona toate piețele de export la nivel global, în afara Japoniei și Oceaniei. Cu acoperire în 90 de piețe și peste 10.000 de colegi pasionați, afacerea este bine poziționată pentru a inspira oamenii din întreaga lume să consume băuturi de calitate superioară.

Ursus este construit cu oameni, și ne pasă de echipa noastră!
https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...rm/1866999

Print this item

  Credit Analyst - German (Brasov)
Posted by: Beatrice - 13-05-2025, 10:23 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Descrierea jobului
Board Executive Assistant, Brasov, Bucuresti, Iasi
Descrierea companiei
Are you a diplomatic and detail-oriented professional looking for a role where you can enhance and apply your English (and French) language skills?
At VEO Worldwide Services, we offer an opportunity that perfectly matches your ambitions!

We are looking for an Executive Assistant, a key player in organizing and managing the activities of the company’s committee.

Your main responsibilities will include:

Organizing the committee's agenda;

Planning meetings and coordinating third-party interventions;

Taking and distributing meeting minutes;

Maintaining communication between committee members and key stakeholders;

Preparing and delivering official statements and decisions;

Managing administrative tasks assigned by committee members;

Tracking actions and decisions to ensure smooth information flow according to project needs;

Supporting committee meetings, including seamless coordination and oversight of international travel arrangements.

To excel in this role, you will need:

A higher education degree (Bachelor’s or equivalent);

Relevant experience, preferably in an international, multicultural, or corporate environment;

Advanced English proficiency (B2/C1 level);

Strong command of Microsoft Office (especially Excel), Canva, or other relevant tools;

High adaptability and a solution-oriented mindset;

Excellent prioritization, communication, and client-focused skills.

What we offer:

Meal vouchers;

Comprehensive initial training and ongoing support;

Career growth opportunities in a professional, international environment;

A day off on your birthday;

The chance to work in an international company with offices in 9 countries;

Opportunities to participate in engaging activities, contests, and HR-driven events.

Ready to take the next step in your career? Apply now and join us at VEO Worldwide Services!

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...nt/1868772

Print this item

  Board Executive Assistant - Brasov, Bucuresti, Iasi
Posted by: Beatrice - 13-05-2025, 10:22 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Descrierea jobului
Board Executive Assistant, Brasov, Bucuresti, Iasi
Descrierea companiei
Are you a diplomatic and detail-oriented professional looking for a role where you can enhance and apply your English (and French) language skills?
At VEO Worldwide Services, we offer an opportunity that perfectly matches your ambitions!

We are looking for an Executive Assistant, a key player in organizing and managing the activities of the company’s committee.

Your main responsibilities will include:

Organizing the committee's agenda;

Planning meetings and coordinating third-party interventions;

Taking and distributing meeting minutes;

Maintaining communication between committee members and key stakeholders;

Preparing and delivering official statements and decisions;

Managing administrative tasks assigned by committee members;

Tracking actions and decisions to ensure smooth information flow according to project needs;

Supporting committee meetings, including seamless coordination and oversight of international travel arrangements.

To excel in this role, you will need:

A higher education degree (Bachelor’s or equivalent);

Relevant experience, preferably in an international, multicultural, or corporate environment;

Advanced English proficiency (B2/C1 level);

Strong command of Microsoft Office (especially Excel), Canva, or other relevant tools;

High adaptability and a solution-oriented mindset;

Excellent prioritization, communication, and client-focused skills.

What we offer:

Meal vouchers;

Comprehensive initial training and ongoing support;

Career growth opportunities in a professional, international environment;

A day off on your birthday;

The chance to work in an international company with offices in 9 countries;

Opportunities to participate in engaging activities, contests, and HR-driven events.

Ready to take the next step in your career? Apply now and join us at VEO Worldwide Services!

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...nt/1868772

Print this item

  Operator Telesales - Selgros - Brasov
Posted by: Beatrice - 13-05-2025, 10:20 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Candidatul Ideal
studii medii capacitate foarte bună de comunicare, transmitere de informații abilități de relaționare și adaptare capacitate de prioritizare și inițiativă orientare către clienți și rezultate disponibilitatea de a se perfecționa continuu gândire organizată, analitică şi flexibilă, atitudine pozitivă cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj
Descrierea jobului
Preluare/introducere în sistem comenzi primite de la clienții de distribuție Promovează telefonic/email, ofertele comerciale, ofertele speciale; Înțelege contextul pieței, tendințele pieței și oferă alternative de cumpărare pentru client; Comunică profesional, se adaptează cu usurință schimbărilor de situație, pune întrebări deschise pentru a înțelege nevoile clientului și este capabil să improvizeze plecând de la aceste nevoi; Gestionează simultan procese multiple, urmărește statusul acțiunilor începute, menține comunicarea/ oferă feedback permanent / constant părților implicate; Colaborează cu ceilalți colegi din companie pentru asigurarea satisfacției clienților și îndeplinirea obiectivelor; Urmărește obiectivele pe termen mediu și lung; finalizează cu succes procesele de comunicare și cumpărare ;
Vino alături de noi și...
Îți acordăm bonusuri de performanță, de echipă sau individuale Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei “Mens sana in corpore sano” prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar*

*acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate

Informare:

Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare – recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare ()

Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
Descrierea companiei
Selgros Cash&Carry este parte din portofoliul Transgourmet Holding AG, a două cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea că bază a oricărei acțiuni.

Selgros Cash&Carry România a intrat pe piață în anul 2001 prin decshiderea primului magazin în Brașov și este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc. In prezent, Selgros deține 23 de magazine în România și se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.

Clientul este în centrul activității Selgros și ne îndeplinim zilnic misiunea de a îi oferi un sortiment bogat și diversificat, de o calitate înaltă la prețuri avantajoase și servicii excelente.

Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor colegilor noştri, care şi-au însuşit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

Astăzi echipa Selgros România are peste 4493 de membrii, feicare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie, muncim cu placere împreună, ne implicăm, ne asumăm responsabilitățile, ne perfecționăm zilnic și ne facem meseria eficient în beneficiul clienților și companiei. Suntem dedicați muncii noastre, ne bucură întotdeauna lucrul bine făcut și ne dorim să facem ziua mai bună tuturor celor ce ne trec pargul.

Te așteptăm să faci parte din Clubul profesioniștilor Selgros!

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...es/1868506

Print this item

  Global Graduate Programme in Finance - BRITISH AMERICAN TOBACCO (ROMANIA) - Bucuresti
Posted by: Beatrice - 12-05-2025, 11:15 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Candidatul Ideal
What are we looking for?
have a university degree or equivalent (Finance/ Business Administration or similar) max 3 years of relevant work and/or internship experiences have strong analytical skills advanced knowledge of Microsoft Office pack- especially Excel and Power Point knowledge of Power BI would be an advantage possess strong intercultural competencies from international experience or personal background are internationally mobile have positive and constructive attitude, driven and ambitious are an inspiring and engaging individual speak Romanian and English fluently have a valid driving license
Descrierea jobului
BAT is evolving at pace into a global multi-category business. Our purpose is to create A Better Tomorrow™ by Building a Smokeless World.
To achieve our ambition, we are looking for colleagues who are ready to join us on this journey! Tomorrow can’t wait, let’s shape it together!

British American Tobacco Romania has an exciting opportunity for a Finance Global Graduate in Bucharest


Our Finance Graduate Programme helps you to develop exceptional commercial skills - fully understanding the dynamics of the market you are operating in, and how the BAT Finance departments of Corporate and Commercial Finance (Marketing Investment and Pricing & Excise) work together to achieve outstanding business results, managing the delivery of consistent profit growth to the Group's shareholders.


If you’ve got what it takes, we’ll give you:
18-month program to prepare for managerial after the programme and senior managerial roles in the future a job with real impact on our progressive business world-class leadership training in United Kingdom with graduates and senior leaders from all over the world development in dynamic and multinational environment superb working environment for learning and growing among professionals young, vibrant and dynamic team a chance to be part of transformation in tobacco industry supervision of dedicated Coach & Mentor to accelerate you career development


It is tough! It is fast-paced! And it will stretch you to the limit. For the ambitious, an inspiring journey awaits you here at BAT.

The only question is: are you up to the challenge?


Benefits and Perks:
Competitive salary Annual bonus Holiday & vacation bonus Significant range of benefits (meal tickets, health & life insurance, life events bonuses etc) Flexible way of working, including Short Friday Wellbeing program A good book with Bookster Sports activities reimbursed. A real job with real impact from day one under the supervision of your dedicated Coach & Mentor Diverse, open teams, ready to embrace your ideas with a high level of engagement spirit Learning and Development opportunities/ Leadership Training sessions Open as towards for International Assignment determined by individual performance in the program


… we are looking forward to your application to experience #lifeatbat!

Good luck!



What we offer you?
we offer a market leading annual performance bonus (subject to eligibility) our range of benefits varies by country and includes diverse health plans, initiatives for work-life balance, transportation support, and a flexible holiday plan with additional incentives your journey with us isn't limited by boundaries; it's propelled by your aspirations. Join us at BAT and become a part of an environment that thrives on internal advancement, where your career progression isn't just a statement – it's a reality we're eager to build together. Seize the opportunity and own your development; your next chapter starts here. you'll have access to online learning platforms and personalized growth programs to nurture your leadership skills we prioritise continuous improvement within a transformative environment, preparing for ongoing changes



WHY JOIN BAT?
We’re one of the few companies named as a Global Top Employer by the Top Employers Institute – certified in offering excellent employee conditions.


Collaboration, inclusion and partnership underpin everything we do here at BAT. We are looking forward to enabling every individual to thrive, regardless of gender, sexual orientation, marital or civil partnership status, gender reassignment, race, religion or belief, colour, nationality, ethnic or national origin, disability, age, skills, experience, education, socio-economic and professional background, veteran status, perspectives and thinking styles. We know that embracing talent from all backgrounds is what makes us stronger and best prepared to meet our business goals.


We see the career breaks as opportunities not obstacles. Through The Global Returners program, we support professionals looking to restart their careers after an extended absence from the workforce (e.g. time out caring for family, parental leave, national service, sabbatical and/or starting an own venture).


Come bring your difference and see what is possible for you at BAT. Learn more about our culture and our award winning employee experience here.


If you require any reasonable adjustments or accommodations to help you perform at your best during the recruitment process, you are encouraged to notify us. We are fully committed to support you by making appropriate arrangements for you to demonstrate your full potential.
Descrierea companiei
With more than 100 years heritage in tobacco manufacturing, British American Tobacco - producer of Dunhill, Vogue, Kent, Pall Mall and Viceroy cigarettes - is the world’s most international tobacco group and the leader of the Romanian cigarette market.

Since the first day in, all initiatives at British American Tobacco Romania have been driven by a commitment to become the most accepted and preferred business amongst our stakeholders – consumers and business partners, as well as authorities and communities in which operates. As one of the world's leading companies, we offer you the opportunity to develop your professional skills and significantly enhance your career prospects.

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...ce/1866349

Print this item

  Recruiter - TP Romania - Bucuresti
Posted by: Beatrice - 12-05-2025, 11:12 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Candidatul Ideal
Join our dynamic team at TP Romania! If you're passionate about Recruitment, we’d love to meet you – apply now!︉︇︄︍︈︋︋️​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

We’re looking for someone with:
Minimum 2 years of mass recruitment experience; Strong communication skills (both written and verbal); A passion for recruitment; English proficiency (B2-C1); Spanish, French, Italian, or German skills are a plus (B2-C1); Great attention to detail and problem-solving abilities; Advanced internet and Excel skills; Excellent social and organizational skills; Hybrid work option at our office in Bucharest.
Descrierea jobului
What will you do with us?
Source, screen, and select candidates; Post recruitment ads and track applications; Act as the main point of contact for candidates; Source through web, referrals, and networks to find qualified candidates; Provide feedback and guidance to applicants; Conduct interviews and collaborate with hiring managers; Organize and participate in recruitment events (job fairs, workshops, etc.).

Let’s work together! Apply now!
Descrierea companiei
Teleperformance is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.

We have 500,000 interaction experts across nearly 170 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve you.

Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 4,000 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, telecomm operators, gaming, tourism and others).

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...er/1868269

Print this item

  Expert proiectare consolidari/geotehnica - STRABAG SRL -Bucuresti
Posted by: Beatrice - 12-05-2025, 11:05 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Candidatul Ideal
Strabag angajeaza Expert proiectare consolidari/geotehnica pentru echipa tehnica din Bucuresti.
Absolvent facultate de constructii, cu specialitatea CFDP, CCIA sau Hidrotehnica Experienta relevanta de proiectare de lucrari de consolidare de cel putin 3 ani Sunt relevante experienta de calcul elemente de consolidare/geotehnice (fundatii, structuri de sustinere, pamant armat, studii geo,etc.) Cunostinte solide de utilizare a tehnicii de calcul (Microsoft Office), a macar unui program de calcul de stabilitate si dimensionare lucrari de consolidare (ex. MIDAS GTS NX, GEO5, PLAXIS etc.), cunostinte temeinice de CAD, abilitati analitice si de sinteza Nivel mediu de cunoastere al limbii engleze scris si vorbit Permis de conducere categoria B este de dorit
Descrierea jobului
Asigurarea conformitatii proiectelor cu standardele tehnice si normativele in vigoare; Optimizarea solutiilor tehnice de proiectare pentru eficientizarea costurilor si timpul de executie; Colaborarea eficienta cu echipele interdisciplinare implicate de-a lungul procesului de achizitie, definire si implementare a proiectelor; Dezvoltarea de proiecte tehnice in concordanta cu normativele, legislatia si nivelul tehnologic actual, cu acentul pe sustenabilitate si cu incadrarea in obiectivele generale ale companiei; Analize cuprinzatoare ale documentatiilor tehnice – specialiatatea lucrari de consolidare si geotehnica puse la dispozitie de catre beneficiari in cadrul procedurilor de achizitii; Pregatirea de oferte tehnice pentru lucrarile de consolidari in cadrul procedurilor de achizitii; Proiecte tehnice detaliate pentru lucrarile de consolidari, inclusiv breviare de calcul, liste de cantitati, caiete de sarcini, memorii tehnice si piese desenate; Asistenta tehnica sub forma de documentii tehnice complete pentru proiectele in executie, inclusiv prezenta temporara in santiere; Propuneri de optimizare a proiectelor existente indiferent de faza in care se afla, in concordanta cu nevoile si tehnologiile disponibile in cadrul companiei; Sistematizarea si integrarea in documentatii a feed-back-ului primit de la echipele de executie. Contributiile la sistematizarea concluziilor la finalizarea proiectelor; Realizarea si sustinerea de prezentari tehnice si rapoarte periodice de progres.
Descrierea companiei
STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...ti/1868361

Print this item

  Specialist în Energie Regenerabilă - STRABAG SRL - Bucuresti
Posted by: Beatrice - 12-05-2025, 11:04 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Candidatul Ideal
Căutăm un Specialist Energie Regenerabilă care să contribuie la dezvoltarea și integrarea soluțiilor verzi în constructii civile in Bucuresti. Acest rol implică atât expertiză tehnică, cât și abilități strategice de business development, fiind ideal pentru un profesionist care dorește să aibă un impact real în tranziția energetică.
Minimum 5 ani experiență în energie regenerabilă, business development sau inginerie energetică. Studii superioare tehnice în inginerie energetică, electrică, mecanică, automatizări sau domenii conexe. Experiență în dezvoltarea proiectelor regenerabile, de la concept la implementare. Cunoștințe avansate despre sisteme fotovoltaice, eoliene, hidro, baterii de stocare, hidrogen verde. Abilități de analiză financiară și modelare economică pentru proiecte sustenabile. Experiență în business development, atragerea de finanțări și management de proiecte. Cunoștințe solide despre reglementările din domeniul energiei verzi. Abilități excelente de comunicare, negociere și colaborare cu echipe multidisciplinare. Disponibilitate pentru deplasări.
Descrierea jobului
Crearea strategiilor pentru ofertarea și dezvoltarea proiectelor de energie regenerabilă (solar, eolian, hidro, baterii de stocare etc.). Colaborarea cu echipele de inginerie pentru proiectarea și optimizarea sistemelor verzi. Evaluarea fezabilității tehnico-economice a soluțiilor sustenabile pentru clienți din diverse industrii. Coordonarea echipelor tehnice și supravegherea implementării proiectelor. Utilizarea software-urilor de simulare energetică pentru optimizare și analiză. Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de expansiune pe piața energiei regenerabile. Gestionarea parteneriatelor cu furnizori, investitori și autorități. Crearea de modele de business sustenabile și atragerea de finanțări. Analiza legislației pentru conformitate și avantaje competitive. Dezvoltarea ofertelor tehnico-comerciale și suport în negocieri cu clienți B2B/B2G.
Descrierea companiei
STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...ti/1868363

Print this item

  Economist - STRABAG - biroul Progresul, Bucuresti
Posted by: Beatrice - 12-05-2025, 11:01 PM - Forum: Ofer un job - No Replies

Candidatul Ideal
Pentru proiectele noastre de infrastructura (rutiera si edilitara) din Bucuresti, angajam 2 Economisti pentru o perioada de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii.
Negocierea si intocmirea contractelor de livrare si de subantrepriza cu prestatorii impreuna cu Departamentul de Achizitii si administrarea acestora Gestionarea contractelor cu beneficiarii din punct de vedere economic/comercial Urmarirea activitatii de gestiune si stocuri Urmarirea inregistrarii tuturor veniturilor si cheltuielilor pe centre de cost Controlul consumurilor si costurilor (inclusiv chirii, utilaje) Planificare Cash Flow; Forecast si Bugetare Administreaza Garantii Bancare si Asigurari pentru proiectele in curs de executie Ofera suport Departamentului de Ofertare Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii Companiei; comunicarea cu superiorii privind activitatea curenta
Descrierea jobului
Studii superioare economice finalizate Cunostinte de lucru pe calculator (ex. MS Office – Word, Excel, alte aplicatii specifice) cunoașterea limbii engleze – nivel mediu; Abilități de planificare și organizare, gândire critică și analitică;
Descrierea companiei
STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munc...ti/1868368

Print this item